• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Billing & PaymentBil & Bayaran
  • >
  • Refund RequestBayaran Balik
  • >
  • Am I eligible for a refund?
    Adakah saya layak untuk mendapatkan pemulangan semula lebihan bayaran?
Billing & Payment

Am I eligible for a refund?

Am I eligible for a refund?

Adakah saya layak untuk mendapatkan pemulangan semula lebihan bayaran?

Refund  can be made when there be a termination of account, over payments and in  cases where payment was wrongly made to another Astro account.

Pemulangan  semula lebihan bayaran boleh dilakukan apabila akaun telah ditutup, terdapat lebihan bayaran dan juga apabila berlaku kesilapan pembayaran kepada akaun Astro yang lain.

Related Articles
Artikel Berkenaan

How do I switch my Bill Delivery method?

Bagaimanakah cara untuk menukar kaedah penghantaran bil saya?

Why is there a need to change the due date?

Mengapakah penukaran tarikh akhir ini perlu dilakukan?

Why was I not informed of this SMS bill service cessation?

Mengapakah saya tidak dimaklumkan tentang penghentian perkhidmatan bil SMS ini?

How will the initiative implemented by the government affect Astro customers?

Bagaimanakah inisiatif yang dilaksanakan oleh kerajaan ini akan memberi kesan kepada pelanggan Astro?

What impact will this due date revision from 30 days to 25 days have on my account?

Apakah kesan penukaran tarikh akhir pembayaran dari 30 hari ke 25 hari ini pada akaun saya?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.