• Help & Support
    Panduan Astro
  • >
  • Contact ChannelsSaluran Perkhidmatan
  • >
  • My AstroMy Astro
  • >
  • I rented an Astro First or Astro Best title. How will I be charged?
    Saya sewa rancangan Astro First atau Astro Best. Macam mana kiraan caj?
Contact Channels

I rented an Astro First or Astro Best title. How will I be charged?

I rented an Astro First or Astro Best title. How will I be charged?

Saya sewa rancangan Astro First atau Astro Best. Macam mana kiraan caj?

Your purchase will be reflected on your next monthly Astro bill. For example, if you rented a movie for RM 15.00 for 2 days and your next bill statement is in 2 weeks. RM 15.00 will be reflected in your Astro subscription bill in two weeks’ time.

Pembelian anda akan dipaparkan dalam bil Astro bulan berikutnya. Sebagai contoh, jika anda menyewa filem RM15.00 untuk 2 hari dan penyata bil anda yang berikutnya adalah dalam 2 minggu. RM 15.00 akan dipaparkan dalam  bil langganan Astro anda dalam masa dua minggu.

Related Articles
Artikel Berkenaan

How can I access My Astro?

Di mana saya boleh memuat turun My Astro?

Can I upgrade or downgrade my Astro pack?

Boleh saya naik taraf atau turun taraf pek Astro saya?

How do I provide feedback if the application doesn’t work?

Macam mana cara untuk beri maklum balas kalau aplikasi tidak berfungsi?

Where can I update my contact details?

Di mana saya boleh mengemaskinikan butiran perhubungan saya?

Who is eligible to use My Astro?

Siapa yang layak menggunakan My Astro?

Contact Us
Hubungi Kami
WhatsApp Chat

WhatsApp Chat

Saluran WhatsApp

Chat with us on WhatsApp for assistance.
Sembang bersama kami untuk bantuan.
Feedback Form

Feedback Form

Borang Maklum Balas

Tell us your concerns and we will get back to you soonest!
Maklumkan kepada kami bagaimana kami boleh membantu.